Korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Ci jak największy komfort korzystania z naszej strony. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na ich użycie.
Akceptuję pliki cookies Wyłącz obsługę plików cookies
Nasza Polityka Cookies
Włącz obsługę plików cookies, aby wygodniej korzystać z witryny. Akceptuję pliki cookies Nasza Polityka Cookies

POMOŻEMY CI WYPRACOWAĆ FORMĘ!

POMOŻEMY CI WYPRACOWAĆ FORMĘ!

Sport górą! Fitness funkcjonalny i HIIT (trening wysokiej intensywności), które angażują jednocześnie wiele grup mięśni i nawet nie wymagają odwiedzania siłowni, stały się trendami, o których mówią wszyscy. VARTA przedstawia trzy popularne programy fitnessu funkcjonalnego oraz oferuje odpowiednie baterie i power banki, by pomóc Ci energetycznie w trakcie walki o najlepszą formę Twojego życia.

Freeletics

Freeletics koncentruje się na burpees (tzw. krokodylki), przysiadach, brzuszkach oraz innych ćwiczeniach pozwalających trenować bez sprzętu. Aplikacja, która pokazuje ćwiczenia i informuje o liczbie ich powtórzeń zastępuje osobistego trenera. Aplikacja ta pozwala również zmierzyć się z innymi sportowcami na całym świecie i daje możliwość komunikowania się z nimi. W rezultacie w pełni naładowany telefon jest kluczowym narzędziem dla udanego treningu. Boisz się, że bateria w telefonie nie będzie miała wystarczająco dużo energii, aby przejść przez całą sesję ćwiczeń Freeletics? To podłącz swój telefon do Power Banka VARTA zanim zaczniesz rozglądać się za dodatkową energią dla niego.

CrossFit

CrossFit opiera się również na wykorzystaniu ciężaru własnego ciała, ale stosuje się przy tym dodatkowo sztangę, piłki lekarskie i ciężarki. Program ćwiczeń łączy elementy podnoszenia ciężarów, kalisteniki, gimnastyki oraz lekkoatletyki. Ta forma ćwiczeń powstała w wojsku, co oznacza, że trenerzy CrossFitu stosują na kursach, które prowadzą, podejście instruktorów musztry. Używanie pulsometru pozwala śledzić Twój puls i pomaga skutecznie ćwiczyć. VARTA posiada odpowiednie baterie guzikowe do Twojego zegarka sportowego lub pasa piersiowego.

Tabata

Ten trening trwa zaledwie cztery minuty, co czyni go idealnym dla każdego, kto nie ma czasu na długie zajęcia na siłowni. Myślisz, że to będzie łatwe? Przemyśl to! Tabata polega na naprzemiennym wykonaniu treningów intensywnych oraz relaksujących w bardzo krótkim odstępie czasu. Po ośmiu 20-sekundowych ćwiczeniach o wysokiej intensywności następują 10-sekundowe przerwy regeneracyjne. Trening łącznie trwa do czterech minut. Klasyczne ćwiczenia Tabaty obejmują skakanie na skakance, bieganie z wysokimi kolanami, przysiady, pompki i deski. Do tego rodzaju ćwiczeń potrzebny jest sekundomierz, który zazwyczaj jest zasilany bateriami AAA lub bateriami guzikowymi.

Dzięki tym programom treningowym nic nie stanie na przeszkodzie, by Twoja forma osiągnęła maksimum.
VARTA życzy wszystkim wspaniałego treningu!